Trygga köp i anslutna butiker

Det kan vara så att du fått hem ett av våra kort i brevlådan efter att ha köpt något på delbetalning i någon av våra anslutan butiker.

Check mark

Köpförsäkring

Samma vara till lägre pris? Få mellanskillnaden tillbaka.

Check mark

Pausa betalningen

Skjut upp betalningen tre eller fem månader.

Check mark

Räntefri delbetalning

Välj mellan 3 till 23 månaders avbetalningstid.

Aktivera ditt kreditkort och få trygg köpförsäkring

Kortet innehåller en köpförsäkring utan extra kostnad som ger dig mellanskillnaden tillbaka om du skulle hitta samma vara till ett lägre pris, allrisk i upp till 90 dagar och 3 års garanti på hemelektronik och hushållsmaskiner.

Aktivera kortet i appen

I mobilbanken aktiverar du enkelt ditt nya kort. Skulle du förlora kortet kan du snabbt spärra det och beställa ett nytt.

Google play badge
App-store badge

Kreditskydd – försäkring till din kredit

Kreditskydd betalar bland annat månadskostnaden för din kredit i två månader vid sjukskrivning samt vid oförutsedd och ofrivillig arbetslöshet om du är anställd.

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Vanliga frågor och svar

Jag har inte fått min faktura, när kommer den?

Våra fakturor skickas ut i mitten av månaden och du bör ha fått den mellan den 15:e och 20:e varje månad. 

Saknar du din faktura kan du logga in på internetbanken och på förstasidan när du har loggat in hittar du dina betalningsuppgifter. Detta gäller för alla våra kunder utom våra företagsleasingkunder.  

En del av våra privatlånekunder som har autogiro hittar enbart sina fakturor på internetbanken. 

Publicerad 05 februari, 2019

Hur aktiverar jag mitt kort?

Börja med att logga in på internetbanken. Du aktiverar sedan ditt kort under fliken "Hantera kort".

Innan du aktiverar ditt kort – kontrollera att kortnumret är samma på kortet och det som står på internetbanken. 

Publicerad 28 november, 2018

Hur spärrar jag mitt kort?

Du kan själv spärra ditt kort via internetbanken under fliken "Hantera kort" eller så kan vi hjälpa dig genom att ringa vår spärrservice på telefon  +46 8 559 511 20.

Publicerad 10 januari, 2019

Illustration av en grön pratbubbla med ett utropstecken i

Produktinformation

Allmänna villkor för Mitt kort trygga köp

I villkoren kan du läsa mer detaljerat vad som gäller för kortet.
Allmänna villkor Mitt kort trygga köp (pdf, 218kB)

Försäkringsvillkor för Mitt kort trygga köp

I villkoren kan du läsa mer detaljerat om vad som gäller för försäkringen.
Försäkringsvillkor för Mitt kort trygga köp (pdf, 204kB)