Fakturainformation

Vi är medvetna om att det uppstått fel på en del kunders kortfakturor vilket resulterat i långa telefonköer till kundservice. Vi beklagar eventuella besvär det medför. Är du kortkund hos oss idag, vänligen ta del av informationen nedan.

Om din faktura för oktober innehåller en felaktig förseningsavgift:

Avgiften har rättats och visas på din faktura som "Korrigering" - påminnelseavgift". Du behöver därför inte göra något utan kan betala fakturan som vanligt.

Om din faktura för oktober innehåller en felaktig administrationsavgift:

Du betalar din oktober faktura enligt angivet belopp. Avgiften kommer att rättats på din nästa faktura i november som "Korrigering".

Om du har fått en faktura för ditt Mastercard som visar 0 kronor att betala:

Denna faktura är endast för din information. Transaktionerna från ditt Mastercard har flyttats över till ditt Visakort och du kommer därför att få en ny faktura att betala med transaktioner från båda korten.

Om information om korttransaktioner saknas på din faktura för oktober:

Belopp och inbetalningsuppgifterna på din faktura stämmer och du kan betala fakturan som vanligt. Du kan se alla korttransaktioner om du loggar in på internetbanken.