Information om hur våra tjänster påverkas av coronaviruset
Har du frågor om hur ditt lån, sparande eller delbetalning påverkas av corona? På den här sidan håller vi dig uppdaterad om hur våra produkter och tjänster påverkar din ekonomi och vår verksamhet till följd av covid-19.
Har du andra frågor som inte rör Coronaviruset hittar du dem på sidan Kundservice.

Kan jag använda mig av en betalningsfri månad och vad innebär det?
Jag har blivit arbetslös eller sjukskriven och behöver använda Låneskydd som är kopplat till mitt fordonslån. Hur gör jag?
Vad innebär insättningsgaranti?
Kan jag fortfarande ansöka om lån?
I vilka fall gäller inte Låneskydd?
Kan jag fortfarande ansöka om ett kreditkort?
Kan mitt kreditkort användas som vanligt?
Har Santander vidtagit några försiktighetsåtgärder i förhållande till COVID-19?
Hittade du inte svaret på din fråga kan du kontakta oss genom att skicka ett säkert meddelande via Internetbanken eller ringa vår kundservice på 08-559 514 00, vardagar 9.00–17.00.
Välkommen till banken med lokal närvaro och global styrka
Vi tillhör en av världens största banker, spanska Banco Santander. Det gör att vi står stadigt när det svänger i världsekonomin – så att du kan vara säker på att dina pengar alltid är trygga hos oss.
Läs mer på santander.com