Information angående kampanjköp hos någon av våra partners

Santander har uppmärksammat att uppläggningsavgifter, i vissa fall, debiterats på ett felaktigt sätt. Detta innebär att du kan ha blivit aviserad ett för lågt ”lägsta belopp att betala” vilket gör att en felaktig ränta har debiterats på ditt kreditkonto.

Om du är påverkad av det uppmärksammade felet kommer det att korrigeras i början på nästa år (2024).

Det kommer även att finnas mer information till dig i internetbanken som du loggar in i med hjälp av BankID.

Felet gäller följande kampanjköp

  • Betala senare i 4 eller 9 månader
  • Delbetala i 12 eller 24 månader
  • Fast månadsbelopp
  • Kökslån

Har du frågor om ovanstående är du välkommen att kontakta vår kundservice via chatt, säkra meddelanden i internetbanken, på telefon
08-559 514 00 vardagar 10-16 eller via chatt vardagar 9-16.

Vi beklagar de eventuella olägenheter detta orsakar och hoppas på din förståelse. 

Publicerad 18 december, 2023